גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

מסע אל תוך הקצב

ארכיון תאריך: 3 אוגוסט 2019

משך: שעה וחצי

מופע מוזיקלי מקורי, סוחף ומעורר השראה! של אמן המרימבה וכלי ההקשה הבינלאומי זיו איתן ונגניו יחד עם אמנית החול הבינלאומית אילנה יהב. 70 כלי הקשה מ- 5 יבשות עולם! עשרות גונגים יפנים! אמנות החול של אילנה יהב היא  מחזה עוצר נשימה כאשר היא נוצרת על הבמה בהופעה חיה! על שולחן מואר, אילנה שיוצרת את הקסם. מצלמת וידאו ממוקמת ממעל השולחן ומעבירה את היצירה אל המסך גדול.
 
במסך צופה הקהל אשר נכנס לחוויה מרגשת וייחודית, תוך כדי יצירת קשר עם האישיות של אילנה באמצעות היצירות שלה המתמזגת באופן מעורר השראה יחד עם היצירות אותן מבצעים ב-Live  זיו איתן ונגניו. המופע החדשני ופורץ הדרך נחשב ליחיד מסוגו בעולם המשלב יחדיו מוזיקת עולם, מוזיקה אלקטרונית עכשווית ומוזיקה קלאסית לצד ביצוע ווירטואוזי וחסר מעצורים.

המופע החדשני:"מסע אל תוך הקצב" משלב בתוכו יצירות שנכתבו במיוחד עבור זיו איתן בידי מלחינים ישראלים וזרים. אמן כלי-ההקשה והמרימבה, זיו איתן, מוביל את המופע "מסע אל תוך הקצב" בביצוע טוטאלי ומרגש. במופע הזה מתגלה סגנונו הייחודי והנועז של האמן, המתאפיין במעבר רגשי חד מסגנון אחד למשנהו. הטריו המחונן סוחף אתו את הקהל למסע מוזיקלי עשיר ומגוון. הם יוצרים עניין ואנרגיה אין-סופיים בזכות שינויים חדים ואנרגטיים, תוך שהם מפתיעים, מרגשים ומותירים את הצופה מרותק וסקרן.  

"... ברגע שנגן כלי ההקשה זיו איתן עלה לבמה, הוא החל במופע שייזכר בהיסטוריה של פסטיבל ישראל כפסטיבל בפני עצמו". - עיתון ירושלים מאת: יוני סמאש
"הוא טעון באנרגיה אינסופית, מסור בלי פשרות למלחינים הישראלים שכותבים לו, וירטואוז שאין לו גבולות.. עיתון הארץ מאת: נועם בן זאב
"זיו איתן הוא וירטואוז, גאון- קצב.." יוסי חרסונסקי מעריב
"We shouldn't be too surprised that the government of Israel feels that  the marimba player Ziv Eitan's genre  melding sounds capes are the perfect advertisement for its country."
 (Time out Mumbai)

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter